Kali/Sungai/river
Tempat dolanan waktu cilik sing nyenengaken.....
Meh ben dina dolanan ning kono....
Sedina bisa dus2an nganti ping pindo /telu.....
lompat2 an sekang gethek....
balap2 an renang.....
nyilem sue2 an....
masa kecil sing tak terlupakan....
Dolanan dir2 an
dolanan layangan....
Bal 2 an....
nggawe candi2 an.......
udan2 an.....perang2an nganggo belet....wis kaya perang temenan...
ujung2 ya dus2an....
apa maning angger kali ne banjir....
Pada rebutan dahan/ kayu sing pada keli....(pada rephek)
Pada rebutan kelapa sing pada keli...
Angger ora ya sengaja dus2an nyeberang kali....kepengin ngrasakna ombak gede....
kelen ning kali nganggo ban......bahasa keren e siki ya ndean arung jeram.....
mung bedane e ora nganggo dayung.....
nggolet i ciplukan.....
nggolet i asem pada tiba....
maring sawah sangune korek + kecap.....nggolet i walang nggo disate....
Masa kecil yang menyenangkan.... ^____^
Kegiatan waktu kecil.....
No Title
Aku beruntung pnya keluarga yang baik2.....
Aku beruntung pnya org tua yg perhatian dan adil pd anak-anaknya....
Aku beruntung pnya kakak laki-laki yg baik....
yg kadang memberi nasihat ke adik2nya atau paling gak memberikan buku2 yg bermanfaat dan bisa membuat hidupku bsa jadi tenang dan tentram....
Aku juga beruntung pnya adik perempuan....
Aku beruntung jdi anak ke 2 dari 3 bersaudara....
Aku beruntung pnya tetangga yang baik....
Smoga Aku bsa selalu bersyukur apa yg ada sekarang....
Zaman semakin tdk karuan...
Anak2 jdi semakin kurang perhatian...
Orang tua pd sibuk dgn kerjaan....
Gak peduli dengan siapa mereka berteman....
Gak peduli cara mereka berpakaian.....
Gak peduli kemana mereka keluyuran....
Yang penting kebutuhan sdh mereka cukupkan....
Padahal kelak akan dimintai pertanggungjawaban.....
Aliase pd ORA URUSAN....
^___^
Jangan banyak mengeluh.....
Jadilah orang-orang yang pandai bersyukur......
Nikmat Allah sangat banyak......Jika dihitung kita tidak akan mampu menghitungnya.....
Nikmat tidak hanya dari segi materi.......Kesehatan juga termasuk nikmat....
Kadang orang tidak menyadari......
Lihatlah orang yang sakit......maka betapa beruntungnya kita......
Lihatlah orang yang dibawah kita.....maka betapa beruntungnya kita......
Bersyukur saja itu lah yang terbaik.........
Kebahagiaan bukan terletak pada banyaknya harta
Kebahagiaan hakiki adalah.....
Ketenangan dan ketentraman hati.........
Q klo inget kata2 itu terus......kayaknya hidup ku tentram banget....^__^
Semoga saja kelak Q mendapatkan pendamping hidup yang pandai bersyukur......
Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita sholehah" (HR Muslim)
Nulis Sesukaku....Sekarepku.....Part 3
bagian ke 3 ya gnti basa jawa mning campur indo
Kebanyakan wong wis pada duwe hp.......
bocah SD, SMP, SMA rata2 wis pada duwe lah....
Mungkin wis dadi kebutuhan.....kaya kebutuhan primer ae.....
Tidak hanya produsen Hp sing bersaing mendapat konsumen....
Operator seluler...pun pada perang tarif...
Nelpon gratis, sms gratis.....tarif murah2an angger tarif larang...ya bakalan ora payu....
malah siki lagi marak pencurian pulsa.......bisa2ne pada kaya kue.....
Angger Q ta milih kartu sing masa aktif e sue.......yaitu Th***
Mungkin hp paling jarang dibawa-bawa hp ku.....
Q siki lgi ngode ya ora tek gawa....... soale wis ngerti jarang2 ana sing sms apa nelpon....
Lha nomere jarang bgt sing ngerti, angger ana sms ya pling tek balese telat bgt.......
Kecuali angger Q bisnismen apa wong penting lha hp ne tek gawa2 hihihihi...
Paling kanggone nggo sms thok nelpon tah super2 jarang bgt mungkin sing paling irit adl hp ku jarang bgt ngisi pulsa..... makane nggolet e sing masa aktif e sue bgt.........Kanca SMA be paling sing ngerti nomerku wong loro thok...
liane ta pernah pd ngerti tapi wong Q bolak-balik ganti......ya jelas nope yg dulu wis pd ora berlaku.....
Isi ne kaya ne iklan.....gnti tema mning ae lah....
Fb....Fb....Fb
Bocah siki rata 2 wis pd due fb.....
Q be bisa nganti duwe 3 akun hihihi.....lagi kurang gawean ndean....hihihi
1 be ora entong-entong apa maning 3....
wis bolak-balik ganti nama nganti siki ora bisa ganti maning....
wis bolak-balik tutup akun sementara.....
foto profil bkn foto asli.....jenenge bae pengaturan privasi....
Wong ko pada seneng 2 banget upload foto ming fb...... termasuk Q hihihi....
Jan2e tujuan pada nggo ngapa se ya.........^__^
lah cukup disit ngomongna fb.......gnti tema maning....lah gnti entri baru
Nulis Sesukaku....Sekarepku.....
Tembe mbukak blog maning
Dari pada bingung nulis2 bae sekarepku......bahasane campuran nganggo basa jawa ngapak ae lah + bahasa indonesia ...sekali-kali apa berkali-kali bebas ikih langka sing nglarang....
Motor...
Dalan semakin semrawut.....apa maning esuk2, mangsane wong pada mangkat kerja + bocah pada mangkat sekolah....
Motor ndean wis dadi kebutuhan.......
Bocah siki pada nggawane motor.....ora ketang motor e wong tua ne.......
Kayane angger ora nggawa motor kepriwe....
Motor siki bisa didapat dengan mudah.....di DP ne 500 ewu be wis bisa nggawa bali motor anyar...apik...keren....
Apa Q lagi kepengin motor ya dadi nulise motor.......
Kabeh wong sing urung duwe mesti kepengin duwe....mungkin urung wektune Q kon duwe lah sabar ae....lunga2 esih bisa numpak angkot...apa bis ikih.....
Inti ne sing penting le sehat karo bersyukur ae....
Ngepit juga bisa lunga2
Ngepit onthel juga bisa plesiran tekan laut....walaupun kesel banget tapi seneng........mangkate tah semangat banget.......baline males banget kesel (nganti mikir menyerah aja pit2an adoh maning tapi sing jenenge menungsa mesti ya kepengin maning)......Nganti pit2an ngosi wengi mbuh ora weruh dalan petengan paling olih cahaya sekang mobil/motor lewat.......
Ngepit juga bisa tekan kota ikih.....
Pit Q mangkrak ning njero umah kanggone mung sewulan pisan angger nganggo jadwal rutin maring kota Pwt ....ya ben.....dari pada numpak angkutan umum ora cukup sepisan wis ngetem sue....panas....arep lunga nganah-ngeneh numpak ini itu (susah nggo keliling2).... ngepit se genah bebas mungkin angger ana motor juga bebas....lah sekalian olah raga menikmati udara pagi angger mangkat karo bali, ora perlu gawe SIM....ora kena TILANG....Parkir ebiasane GRATIS.....^___^
judul e mangkat uput2.....bali uput2.....
Dari pada se pusing2 mikirna cicilan.......angger wis wektune duwe li duwe sante ae lah.......(ngademna dewek)
Angger wong ora duwe utang jan kudu bersyukur.....pengin e se ora duwe utang...kayane jarang2 wong ora duwe utang ^__^
kaya sebenere jerene Qonaah...
to be continued....






